Veelgestelde vragen

Bij Club Qisum vindt je de beste deals voor Erop Uit, Culinair, Sport en Home. Dit voordeel loopt op tot wel 70%.

Club Qisum is te gebruiken zolang je lid bent van Qisum.

De e-tickets of producten die je bestelt via Club Qisum staan niet op naam. Je kan dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Je kan meestal in totaal 15 tickets per order, per arrangement bestellen.

Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van Club Qisum via de pagina contact.

Je kan de bestelling betalen met iDEAL.

Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de ‘spambox’ of ongewenste e-mail van jouw e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van Club Qisum.

Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Heb je een verkeerd product besteld of is het product niet naar wens? Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon. Mocht je geen pakbon ontvangen hebben , stuur dan binnen 14 dagen een e-mail naar club@qisum.nl. We vertellen je dan binnen 3-5 werkdagen precies hoe je je bestelling kunt terugsturen. Wij nemen alleen ongebruikte artikelen in de originele verpakking retour. Als we het product terug hebben gekregen, krijg je van ons het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug gestort, meestal binnen twee weken. Helaas vergoeden we de verzendkosten voor het terugsturen niet.

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon. Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan binnen 14 dagen een e-mail naar club@qisum.nl. Voeg ook je betaalbewijs en wat foto’s toe van het kapotte product. Je hoort vervolgens van ons binnen 3-5 werkdagen hoe we dit gaan oplossen.

Staat je vraag hier niet tussen? Neem contact met ons op